Умови Угоди
1.
РЕЄСТРАЦІЯ КОРИСТУВАЧА.
1.1.
Оформляючи замовлення на сайті Oceantrade.com.ua, Покупець погоджується з цими
умовами.
1.2.
Особисті дані Покупця не надаються третім особам. Компанія Oceantrade залишає
за собою право використовувати цю інформацію в маркетингових цілях (аналіз
даних про продажі товарів, аналіз відвідуваності сайту, електронна розсилка).
2. ПРИЙОМ І ОБРОБКА ЗАМОВЛЕНЬ.
2.1.
Замовлення приймаються за допомогою сайту Oceantrade.com.ua і за телефоном - +38 (050) 324-44-19.
2.2.
Час прийому дзвінків за номером
+38 (050)
324-44-19 та обробки замовлень
інтернет-магазину: Понеділок-п'ятниця з 8.30 до 17.30.
2.3. Після розміщення замовлення на сайті Покупець отримує повідомлення на
вказаний при реєстрації електронну адресу про те, що його замовлення прийняте
автоматичною системою управління замовленнями, і незабаром з ним зв'яжеться
представник інтернет-магазину для оформлення замовлення, перевірки наявності
товарів, що замовляються, уточнення умов оплати і доставки.
2.4
Замовлення не рахується оформленим, якщо Покупець не пройшов етап підтвердження
замовлення з представником інтернет-магазину по телефону (в разі, якщо Покупець
не відповідає на дзвінок, знаходиться поза зоною дії мобільного зв'язку і т.
Д.).
3.
ДОСТАВКА І ОПЛАТА.
3.1.
Умови оплати та доставки товарів Покупцеві регламентуються розділом «Доставка і
оплата».
3.2.
Менеджер інтернет-магазину зобов'язується повідомити Покупця про терміни
доставки і можливі затримки (якщо такі передбачаються) товару.
3.3.
Якщо Покупця не влаштовують терміни доставки, він має право відмовитися від
замовлення в день його оформлення, зв'язавшись з менеджером інтернет-магазину
Oceantrade.com.ua.
3.4.
При передачі замовлення Покупцеві обидві сторони зобов'язані перевірити
відповідність найменувань і кількість товару на бланку замовлення і товарному
чеку реально привезеному товару.
4.
ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ
4.1.
Якщо випадково додалася або
переплутали
позиція в замовленні, або при
перевірці посилки під час отримання Ви побачили пошкодження товару, необхідно одразу повідомити менеджера за номером +38
(050)
324-44-19. Менеджер швидко
допоможе у вирішенні питання.
4.2.
Якщо при отриманні посилки доставлений товар не відповідає замовленню, менеджер на пункті
видачі на ваше прохання забере його і поверне оплату. На пункті видачі посилок
поштових служб-партнерів, також
можливе повернення, але не окремих позицій, а всієї посилки.
4.3.
Якщо проблема виявлена пізніше, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або
відео товару, який Ви
придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши лист на електронну адресу
finance@Oceantrade.com.ua.
4.4.
Якщо товар не відкритий, а цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з
моменту покупки ви можете повернути продукт. Якщо по товару виявлено брак
упаковки і Ви хотіли б його повернути, навіть не відкривайте пакет інших
товарів, часткові повернення окремих товарів з замовлення або повернення
товарів з пошкодженою упаковкою ми прийняти не зможемо.
5. УМОВИ ДОГОВОРУ.
5.1.
Інтернет-магазин Oceantrade.com.ua
залишає за собою право змінювати умови даної
Угоди, при цьому про всі принципові зміни в Угоді інтернет-магазин
зобов'язується попередити Покупця по електронній пошті, а Покупець згоден
отримувати від інтернет-магазину повідомлення такого роду.
5.2.
Інтернет-магазин Oceantrade.com.ua зобов'язується надавати у вільному доступі
для Покупця умови цієї Угоди на своєму сайті.
6.
ВІДМОВА ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
6.1.
Інтернет-магазин Oceantrade.com.ua в будь-який час без повідомлення може
вносити зміни в матеріали і послуги, що надаються на цьому сайті, а також у
згадані в них продукти і ціни.
6.2.
Інтернет-магазин Oceantrade.com.ua ні за яких обставин не несе відповідальності
за будь-які збитки (включаючи збитки від втрати прибутку, даних або від
переривання ділової активності), що виник внаслідок використання або
неможливості використання даного сайту.